tävling om julklappar

Jag är med och tävlar om julklappar hos www.kandeedrawings.blogg.se priserna kommer ifrån www.KANDEESHOP.se :).
min önskelista är:
1.grå hood m vit galax 439:- storlek S
2.linne poison text 239:- storlek S
3. linne lovebird 239:- storlek S
Jag älskar sättet hon ritar på , det är speciellt. jag gillar dom olika motiven på tröjorna:).
har beställt hem ett linne heart rosa, älskar det linnet :)<3. Jag skulle bli jätte glad om jag vann
en julklapp:).Jag skulle också vilja rita & måla så fint som hon gör. Riktigt roligt att hon säljer
saker med motiv hon själv har ritat. Vinner aldrig på något så skulle vara riktigt kul:).
Aja ville bara säga att hon e sjukt bra , här kan du köpa hennes saker www.KANDEESHOP.se
och här är hennes blogg som är riktigt bra www.kandeedrawings.blogg.se , rekomenderar
alla att läsa den!! sist vill bara hälsa god jul till kan dee:)

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack vad du är söt :) Bamse kram!

2009-12-01 @ 21:02:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0