Tisdag 14 december

Hej:) Har precis sovit, var jätte trött efter skolan :p
Känns rätt skönt nu faktiskt.
Har inget gjort någonting idag och skolan var som vanligt.
Jag hatar vintern och inte bara för att det är kallt utan för att mitt hår blir så
himla elektriskt. Det är verkligen skit jobbigt :/.
Idag var det så elektriskt att jag var tvungen att sätta upp håret,
och det gör jag nästan aldrig förutom på sommaren när man e så stranden och sånt.
Och i skolan så var det brandövning så det kom rök i korridoren så att vi var tvungna
att klättra ut igenom fönstret och det var 7 minus grader, snö, is och jag hade bara
strumpor på mig, fatta kallt om fötterna och vi fick stå där ute i en kvart :o.
Ush kunde dom inte har sagt till att det var brandövning idag så att man hade haft på sig skorna.
Nu ska jag titta på nån film:).

Kommentarer
Postat av: FYC

Mitt hår är också jätteelektriskt men jag tycker det är fint när du har det uppsatt!

Och rätt kul historia om brandövningen hehe :P

2010-12-15 @ 13:47:26
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0