L.O.V.E


Älskar låten <3 älskar Michael <3
låten betyder otroligt mkt o det e michael
som gör den bra.
Man in the mirror är den låt jag älskar mest och inte bara av michaels låtar
utan av alla låtar. Direkt första gången jag hörde den visste jag att den skulle
bli en av min favorit låtar.
Direkt när jag hade lyssnat på den så lyssnade jag på den om o om igen
känslan jag fick när jag hörde den låten första gången känner jag fortfarande när
jag lyssnar på den.
Alla i hela värden hade kunnat prova att sjunga denna låt eller någon av hans andra låtar
men inte en enda hade kunnat sjunga dom så bra som han.
Vad jag försöker säga är att det inte finns någon annan som honom o kommer aldrig att göra.
Han kan sjunga vilken låt som helst även om den är dålig o göra dom bra.
Det är en sån otroligt speciel känsa när han sjunger som inte går att beskriva.
Man kan känna hans glädje och smärta genom olika sånger.
"Through all his songs the message was simple.. LOVE"
Det stämmer verkligen.
-
I will love you forever Michael Joseph Jackson<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

2010-07-16 @ 07:19:59
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Tack! :D

2010-07-16 @ 11:46:15
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0