Michael jackson 25 juni

Igår stannade gästerna här väldigt länge så orkade inte sätta mig vid
datan sen utan gick bara o la mig.
Men vad jag skulle ha skrivit igår va att igår var det ett år sedan
the king of pop avled :( Tänkte extra mkt på honom igår och det
känns väldigt ovärkligt att han inte finns mer, känns som att han fortfarande lever
och det gör han ju på ett sett han lever vidare genom sin musik och i våra hjärtan.
Man kan inte säga att han är helt död för det kommer han aldrig vara i mina ögon.
Ska spela in an amerikan drem idag ska bli kul att se aldrig sett den innan(:
han har finaste leendet <33
älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: nadia

sv: haha, jag alskar ocksa videon. skit grymt skratt!

2010-06-26 @ 17:44:40
URL: http://nadiafantini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0