25 Juni 2009

Dessa bilder är tagen 25 juni 2009 dagen michael jackson gick bort:(
Var i turkiet den dagen och jag satt på hotell rummet och kollade på
tv och såg på nyheterna och då helt plötsligt kom de upp en bild på
michael och dom sa att han hade dött. Jag kände bara en stor klump
i magen och tänkte detta kan inte vara sant!
vill inte tro att det var sant, och tänkte nej världens finaste människa
kan inte ha dött. han var ju så ung. kunde nog inte riktigt tänka så mkt
just då. kommer inte ihåg var jag gjorde sen, men gick o tänkte på det
hela dagen och hade nog inte fattat att det faktiskt var sant
det kändes så overkligt , fattade nog inte det riktigt förrän senare när jag
kom hem till Sverige och allt var som vanligt och man såg tidningar där
det stod om det och på internet och då började jag förstå mer men ville
inte att det skulle vara sant. Började lyssna mer på hans låtar och det fick
mig att känna mig bättre , hans låtar har sån otrolig verkan på än.
Blev sammtidigt ledsen när jag hörde hans låtar.
Kan inte fatta att det funnits en sån underbar person som du<3
hur kan en person ge så mkt kärlek till så många, han har spridit kärlek
över hela världen och hjälp världen att bli bättre.
Älskar dig Michael<3 du kommer alltid leva kvar genom din musik som är tidlös<3
r.i.p the king of pop ( king of the world mabye? ) :(<3
Måste bara säga ett stort Tack till alla mj hyllnings bloggar älskar er<3
ni är underbara:)

Bilder får dagen i Turkiet 25 juni 2009.
älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Ja, det gör det. :)

2010-03-18 @ 19:53:33
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: The Biggest MJ Fan

Sv: Ja hans handavtryck finns där på liseberg, om du går till skyltarna där de finns massor av kändisars handavtryck och letar efter michaels så finns de där :D

2010-03-18 @ 20:07:41
URL: http://thebiggestmjfan.blogg.se/
Postat av: The Biggest MJ Fan

Tack för att du gillar våra hyllningsbloggar! ;)

Gillar din blogg med! :)

2010-03-18 @ 20:22:46
URL: http://thebiggestmjfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0