Helgen med jennifer:)

Oj har inte skivit på hela helgen typ men i fredags så efter jag skrivit inlägget så åkte jag till jennifer igen,
så sov vi över hos henne för hon skulle vara ensam hemma:)
haha spelade kort o drack kaffe så att vi skulle hålla oss uppe;)
Sen vid halv 3 på natten så fick vi för oss att vi typ skulle storstäda hela huset (förutom källare)
Så vi gjorde det o blev typ klara vid halv 5. Sen splelade vi lite till kort och sen la vi oss ;p.
--
Sen på lördagen så åkte vi till jennifers mammas kill och började fixa där o lite så för vi skulle fira jennifer
men hennes släkt. Vi solade med för det var ju så jäkla varmt i lördags :)
Vid 7 kom gästerna det va 23 st tror jag o det va skojsigt men skit mätt för åt väldigt mkt.
Åt först någon gratäng och ett brod sedan åt jag tårta sedan lite godis/chips och sen vid ca halv 1 så grillade vi korv hehe så det va en del :p.
Sen vid halv 2 kanske så gick jag o jennifer o la oss :p och vissa åkte hem men en del stannade till 4 :p.
--
Idag så  har vi varit och badat (innomhus) och efter det åt vi pizza:)
Skönt var det:)
Men nu är jag hemma hehe:P
Rätt skönt att vara hemma efter en hel helg borta:)
Moppen jennifer fick :)
Vi prov körde den med skoj skoj var det;)
haaha en cp bild på oss;P.
Hoppas att alla har haft en bra helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0