Dagens..

dagens frisyr: Utsläppt plattat
dagens smink: Mascara
dagens klädsel: Grå jeans leggings och svart långarmad tröja.
dagens roligaste händelse: Mina och Majas roliga samtalsämne kanske :p.
dagens tråkigaste: Skolan
dagens vill ha: Rihannas skiva load ;)
dagens saknad: Alltid Turkiet :p.
dagens måste: ..
dagens dricka: Vatten haha:p
dagens köp: Inget
dagens finaste: Michael jackson
dagens snyggaste: Paul Wesley
dagens mat: äcklig korv o pasta i skolan, men kyckling o ris hemma:)
dagens humör: Rätt bra
dagens ord: fan
dagens dummaste: Att jag inte hade pluggat på matte provet.
dagens drog: Musik
Michael<3

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

sv: tack för länken :) skrev till bloggaren och frågade om det var okej att jag la upp inlägget senasre, ska jag länka din blogg när jag gör det och säga att det var du som tipsade?

2010-11-15 @ 17:55:25
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0