Michael is love

MICHAEL MICHAEL MICHAEL MICHAEL
IS IS IS IS IS IS IS IS IS IS IS IS
LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE
-
Går inte att beskriva känslan jag känner när jag hör din röst.
Du står för kärlek och hopp. Du sjunger rätt in i hjärtat.
När någon säger musik är det dig jag tänker på.
När jag hör låten Man in the mirror, Heal the world och Earth song känner jag mig självisk
jag vill ge allt jag kan till dom som inte har nått, vill ändra världen.
Tänk vi är ledsna för att vi inte har pengar till att köpa den
senaste mobilen när dom inte äns har råd med mat. Mat tar vi ju som en självklarhet.
När jag hör Privacy och Tabloid junkie så känner jag ilska för att igen kunde låta han va,
att tidningarna kunde skriva så hemska saker och nu skriver dom bara bra saker.
Han var en underbar människa som ville hjälpa världen och ge världen kärlek.
Han fick kärlek tillbaka från fansen men man borde ju känna sig ganska ensam om
man inte kan gå någonstans utan att bli fotad och förföljd.
Hur kan man kalla honom pedofil?. Han ville bara väl.
När jag hör Thriller, Wanna be starting something och The way you make me feel känner jag för att sjunga högt och hoppa runt haha man blir glad av dessa låtar.
Låten Speechless det är så jag känner för dig. You are not alone, will you be there Childhood är låtar man vill gråta till, hur fina som helst. Du är Gone too soon
Älskar dig MJ<3
----
Hehe blev lite lång text skulle egentligen inte direkt skriva nåt men det
bara blev så. Inget ni behöver läsa va bara tvungen att skriva ut det någonstans ;).
Lite damp där i början kanske men Michael is love :)
Nu ska jag sova haha godnatt:).
Vackra ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0