Kalas

Gästerna åkte hem för en stund sen:)
Har lekt med min kusin Filip (3 år), va rätt jobbigt han
ville springa upp o ner för våra trappor hela tiden haha;p.
Han vill att jag ska vara med han över allt :p.
Men roligt att träffa han det va rätt längesen sist:).
Här ser ni ju mitt hår med:p
Man ser inte så mkt skillnad men det e rätt mkt kortare o så.
Ångrar att jag klippte så mkt men ville klippa veck allt det slitna.
Det växer ju ut under sommaren så:p
Fick ett likadant kort jag fick av mamma o pappa hehe:p
800 kr fick jag:D
Sen fick jag den berlocken till mitt armband som
ligger där i hörnet av kortet:)
Varje år så får jag något till en kaffe servis med så
detta året fick jag en man lägger mjölken i till kaffet :p.
Min kusin:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0