Topp 5 julkalendrar enligt mig
1. Dieselråttor och sjömans möss
2. Ronny och Julia
3. Kaspar i nudådalen
4. Pelle svanslös
4. En riktig jul
Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB
sv: tack så mycket!
Men hallå, sunes jul och mysteriet på greveholm då? :O
Postat av: FYC
En riktig jul är grymt bra!
Postat av: LORISSA LOVEBOMB
sv: allvarligt!? Min favorit är Mysteriet på Greveholm :)
Trackback