1 juli<3

Jag var ju och såg på Eclipse den 1 juli och den var skit bra :D
Fast hade kanske förväntat att den skule va bättre :p
Men otroligt bra iallafall, och tror att den kommer vara ännu bättre
den andra gången man ser den :). Brukar ju ofta vara så för då lägger man märket
mer på saker och så(:
Många saker var exakt så som jag hade förestält mig nä jag läste boken
som t.ex när Bella, Edward och Jacob var i tältet (ni som sett filmen eller läst boken fattar kanske
vad jag menar).
Och jag älskar alla skådespelare dom passar så bra i rollerna och spelar skit bra<3
Jag hade lätt kunnat se den en gång till samma dag hehe ;p
Så kärlek till Stephenie Meyer, alla skådespelare, regissören David Slade och hela Eclipse
helt enkelt :D hehe<3

Kommentarer
Postat av: jowizen

Jag vet, när de var vid tältet EXAKT SÅ hade jag föreställt mig! Coolt va! =D

2010-07-16 @ 12:31:43
URL: http://jowizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0