helg igen:)

Direkt efter skolan åkte jag och tog den andra gardacil sprutan
gjorde inte alls ont :p. Ska inte ta den sista sprutan fören om
6 månader shit länge asså :o.
Sedan åkte jag och mamma till maxi o handla mat, och jag köpte
alla twilight böckerna. Har redan läst dom men kul att ha dom själv
och vill läsa dom igen , älskar dom<3;p.
Sen köpte jag boken "Genom dina ögon"
det är samma författare (Stephenie Mayer) som skrivit twilight :)
Den verkar riktigt bra med:). Köpte this is it filmen med.
Så nu har man en del att läsa då haha.
Kom hem för bara en stund sen, ska nog äta snart:).
---------------------------------------------------------------------
Jag just nu :p hade på mig detta innan idag fast lack leggins
till men tog på mig mys byxer nu när jag kom hem ;p.
how dare you try me ;p
böckerna <3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0