Dagens ...

dagens frisyr: toffs
dagens smink: inget.
dagens klädsel: mysbyxor, linne och munkjacka.
dagens roligaste händelse: jag vet faktiskt inte.
dagens tråkigaste: Vädret
dagens vill ha: mer pengar.
dagens saknad: bianca.. ti
dagens måste: duscha
dagens dricka: hmm.. minns inte
dagens köp: jeans och en jacka
dagens finaste: han, han där du vet..
dagens mat: ska äta snaaart
dagens mående: bra tror jag väl.
dagens frisyr: Utsläppt plattat
dagens smink: Mascara
dagens klädsel: Leggings linne och tröja
dagens roligaste händelse: på gympa lektionen när jag och maja satt i en kvart
och snackade på engelska om nåt random och tog badminton racket framför huvudet o sa att vi satt i fängelse.
vi är inte riktigt normala haha;)<3
dagens tråkigaste: Vädret
dagens vill ha: Choklad
dagens saknad: Turkiet och värme
dagens måste: Skolan
dagens dricka: Päron juice
dagens köp: Inget
dagens finaste: Mina vänner
dagens snyggaste: Ian Somerhalder
dagens mat: Potatis gratäng med kyckling
dagens humör: Fin fint
dagens ord:
dagens dummaste: att jag bara gjorde typ en uppgift i matten och att jag suger på det
dagens drog: Låten cooler than me;)
Ian Somerhalder <3;)

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: tackar:D vad tycker du ommitt nya hår då?:D

2010-10-25 @ 19:35:40
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: taack:D hihi <3<3

2010-10-25 @ 19:44:49
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: evelina

taack :) bra lista, jag snor den :D

2010-10-25 @ 19:59:14
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0