Piercingen växer utåt

Nu till det som var tråkigt med denna dagen.
Det är så att jag har ett märke vid min navel piercing och jag gick
och frågade en kille som jobbade i en piercing affär på väla och han sa
att den håller på att växa ut, så jag var tvungen att ta ut den.
Så nu skulle jag vänta 1 månad tills det läkt sen skulle jag komma dit och ta
nytt hål. Så jävla jobbigt :(. Nu ska an lixom behöva betala igen och stå ut med
den smärtan som kändes när man tog hål, och ja, jag tyckte det gjorde skit ont
inte alla som tycker det kanske men jag tyckte det gjorde så fucking ont.
Bara det inte händer samma ska igen sen då.
Aja det finns inte så mkt att göra åt det men blev typ på dåligt humör efter detta.
Man annars var dagen på väla bra:).
-
Den första bilden är från när jag precis hade tagit piercingen
och den andra är från ett litet dag sen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackarn!

2011-03-12 @ 19:45:05
URL: http://frestyle.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Vad tråkigt :( Hoppas det inte gör så ont nästa gång!

2011-03-12 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0