Dessie&Paow hissar never say never

Både Dessie och Paow skriver att de tycker att Never Say Never var en jätte bra film.
Och ingen av dem var ett Justin fan innan de såg den. Men så här skriver de efter:) 
-
Dessie skriver: Haha ja, jag var INGET fan utav honom innan, men efter den här filmen om honom så är jag kanske lite små tänd på honom och ser upp till honom för han varit så duktig och grym.
Hon skrev också att hon gillade den förvånardsvärt mycket och att hon grät när hon såg den.
-
Paow skriver: Och jag lovar nu – jag ska aldrig mera reta ett Justin Biber fan. Filmen var så jäkla bra och han är sååå underbar.




Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Tack så mycket! Det förstår jag, blir lika mycket sugen jag med ;)

2011-03-22 @ 17:19:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Nour

hej va med i min dagens blogg tävling väljer ut 3 vinnare:D<3

2011-03-22 @ 20:47:16
URL: http://noursnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0