Bröllop

Igår var jag ju på bröllop:) tror det hette bergkvara där det va :p
Det ligger kanske en timme och en kvart ifrån Kalmar :p.
Vigslen var bara i en halv timme rätt skönt att den inte var så länge :p.
Sen åkte vi till nåt ställe där dom skulle ha bröllops festen:)
Det var väl inte så roligt eftersom vi knappt kände några där.
Det var min kusin Malin som gifte sig.
Det tog ju typ 4 timmar att åka dit så vi sov på ett vandrahem,
och åkte hem på morgonen istället.
Här kommer iallafall lite bilder från bröllopet:)
bild på mig från bröllopet, hade ingen annan så fick bli den. hehe
Det är min andra kusin (Katrin). Asså Malins syster hehe:p.
Killen hon håller i är hennes söta son:)
Hon i gul klänning är min faster, och sen e det ju Malin och Alixander igen:p
min pappa står i bakrunden med:p
Den killen som står där heter oscar och är också Katrins son:p
Här är en video ifrån bröllops festen:) Det var Alixanders bästa vän som sjöng
en låt till han och Malin:) tyckte det va fint:)
Man ser typ inget men man hör ju iallafall ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0